Ibu Cantik Sanggup Berboogel Di Hadapan Gerbang Untuk Sekolahkan Anak!!


Semua ibu bapa pasti sanggup melakukan apa saja untuk memberikan pendidikan yang baik demi masa depan anak-anak. Tidak terkecuali ibu muda ini.Untuk mencapai impian mendaftarkan anaknya ke sekolah yang dikehendaki, ibu muda ini sanggup melakukan perkara bodoh.

Dalam video berdurasi hampir satu minit lebih itu, wanita yang dikenali sebagai Ida, mengancam akan berbogel tanpa seurat benang di hadapan pintu gerbang sekolah.

Sekolah yang dimaksudkan ialah SMP Negeri 12 Tangerang Selatan. Ida menujukan ugutan tersebut kepada jawatankuasa penerima pelajar baru di sekolah berkenaan.

Rancangan ‘bodoh’nya ini telah disampaikan kepada Rukun Tetangga (RT), Rukun Warga (RW) dan semua penduduk di sekitar tersebut.Dengan wajah serius, Ida mengumumkan ugutannya di hadapan kamera dan beberapa orang lelaki.

“Saya bersedia untuk bertelanjang bulat di hadapan pintu gerbang SMP,” kata Ida sambil menghalakan telunjuknya ke arah kamera.“Tapi saya akan cukur bulu kemaluan saya dulu sebelum berbogel,” Ida menambah tanpa segan silu.

Tindakan itu sebenarnya adalah sebagai protes kekecewaan ke atas sistem baru yang dipraktikkan di sekolah.Aksi bodoh tersebut akan dilakukan sekiranya tuntutan dan aspirasinya tidak diendahkan oleh pihak sekolah.

Begitulah hebatnya pengorbanan ibu bapa, sanggup jadi bodoh untuk anak-anak, tapi mampukah anak-anak melakukan hal yang sama kepada ibu bapa Saksikan video di bawah:

 
loading...