Ketat Sampai Nampak Seluar Dalam? Penampilan Ainul Aishah Cukup Berani


Ainul Aishah, pernah cetus kontroversi kerana gaun seksi. Biarpun sering kecundang dalam percintaan, ia tidak sedikitpun melemahkan semangat pelakon yang kini juga bergelar penyanyi.

Tidak mahu menoleh ke belakang, kini Ain semakin bahagia bersama kekasih barunya, Khalid. Biarpun masih belum merancang untuk meneruskan hubungan itu ke ikatan yang lebih serius, namun Ainul akui Sikap Khalid yang sangat menghargai Ainul membuatkan beliau terpikat dengan jejaka tersebut.



Baru-baru ini menerusi Instagram Ainul terlihat menghadiri sebuah majlis kosmetik antarabangsa, Lancome di mana Neelofa mencatat sejarah apabila beliau menjadi rakyat Malaysia yang pertama dilantik sebagai duta bagi jenama kosmetik tersebut.

Ternyata Ainul hadir dengan penampilan yang agak berani dengan mengenakan pakaian yang agak ketat sehingga menampakkan bentuk seluar dalamnya.

Walaubagimanapun, penampilan Ainul tetap nampak anggun dan selesa dengan pakaian tersebut dengan warna Nude. Dalam pada itu, Ainul juga memuatnaik gambar dia dan kekasihnya, Khalid yang begitu segak dan kacak ketika majlis berlangsung.

Lihat sahaja foto-foto seksi Ainul ini, pasti buat lelaki terasa panas dingin! Jangan salah fokus ya!



Sumber; hangat.com
loading...