GEMPAR! Lisa Surihani Dikatakan Tak Pakai Seluar Dalam Foto Ini! Biar Betul!


Pelakon Lisa Surihani,31 bukanlah satu nama yang asing bagi peminat seni tanah air. Digelar Malaysian’ sweetheart kerana bukan sahaja cantik dan bijak, malah tidak pernah terpalit dengan kontroversi dan gosip liar.


Mula berjinak dalam bidang seni semenjak berumur 11 tahun lagi, wanita ini kini berjaya menempa nama di persada seni tanah air kita dengan imej yang bersih.

Isteri kepada Yusry Abdul Halim atau lebih dikenali sebagai Yusry KRU ini juga sudah mempunyai sepasang cahaya mata.


Namun, baru-baru ini telah tersebar berita kurang enak tentang Lisa apabila gambarnya bersama suami serta seorang lelaki yang difahamkan merupakan kawan baiknya telah menjadi bualan netizen.

Gambar yang dimuat naik oleh rakan kepada Lisa tersebut telah menarik perhatian kerana Lisa dilihat seolah-olah tidak memakai seluar.

Rata-rata netizen yang melihat gambar tersebut melahirkan rasa kecewa kerana tidak pernah menyangka yang Lisa akan berpakaian sebegitu:

    “frust nya iolls, ingat dia bukan jenis macam ni”

    “kecewa sangat dengan Lisa..sekurang-kurangnya pakai la seluar quarter ke”

Bagaimanapun, dari pemerhatian penulis, Lisa hanya memakai pakaian sebegitu ketika aktiviti air dijalankan sahaja. Terdapat gambar lain, dimana Lisa dilihat mengenakan seluar panjang.


loading...